24.03.2019 Durum

Merhaba, bu blog gönderisini son durumumdan bahsetmek için atıyorum. İş değişikliğini yaptım. Şu anda Axa Sigorta da OutSource personel olarak IT departmanında çalışıyorum. Axa sigortanın IT departmanını gerçekten çok iyi, masalar geniş ferah. Dış manzarası ise harika. Bulunduğum projede diğer ekip arkadaşlarımın hepsinin bayan olması da, sektör bazında kadın girişimcilere Axa Sigortanın ne kadar çok değer verdiğinin kanıtı. Taktir ettim.

Geçen gün hepsiburada.com da Elon Musk ‘ın kitabına denk gelip satın aldım. Okunacak kitap listesi çoğaldı 🙂

Satın aldığım Elon Musk kitabı

İnternette gezinirken gördüğüm güzel bir kedi fotoğrafını da sizinle paylaşmak istedim.

Geçen Gün denk geldim.

Yoğun Geçen Günlerim

Herkese merhaba,

Oldukça uzun zamandır bir gönderi atmadım. Hayal son 3-4 aydır oldukça yoğun geçiyor. Başlarda bilmediğim bir konu da ( Banka ve Sigortacılık yazılımı ) kafa patlatırken, şimdi de mesai dışı iş alarak yoğun geçiriyorum. Hayat durmadan devam ederken biz de zamanı boşa harcamadan bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. 

Sinem ve Ömer ile gittiğimiz kafe de bir fotoğraf köşesi

Atarsa 28

Atarsa 28 dediğim bu günde odada yayılmış bir vaziyette takılıyorum. Oda derken evet, görev yerim olan odada klima altında kilitli kapılar arkasında güzelce yayılıyorum. Keyfim yerinde, başlarda çok zor olsa da son 1 aydır oldukça rahatım. Artık her şey kendi kendine yolunu buluyor, bana verilen görevleri eksiksiz bir şekilde yerine getiriyorum. İnsanlar güveniyor, ayrı bir seviyorlar. Her şey gül gulistanlik. Yemekler artık güzel geliyor, uykusuzluk sorun olmuyor. Yorucu olan zamanlarda ise bünye dayanıyor. Disiplin, sorumluluk ve temizlik açısından hiç bir problemim yok.

Peki bunları neden mi anlatıyorum ? Bence askerlik açısından 6 ay yerine 5 ay olsaymis hiç bir problem olmayacakmiş da ondan 🙂

İnternetten Alışveriş

Ayın 18inde hepsiburada.com dan chockstick siparişi verdim. Halem kargoya verilmedi. 1 Haftayı geçti bu duruma kızıp iptal etmek için denedim. Hepsiburada.com da iptal de edemiyoruz. Saçma ama gerçek. Sipariş elime ulaşması gerekiyor ki iptal edebileyim. En azından iptal butonlarına bastığım zaman aldığım uyarı bu yönde. Bende destek mesajı gönderip ne kadar saçma olduğunu, daha kargoya verilmemiş ürünü hemen iptal edebilmem gerektiğini belirttim. Bunu yazdıktan sonra da hepsiburada.com dan 5kat daha ucuza (en azından resimde) daha kaliteli metal chockstick siparişi verdim.

https://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-5-Pairs-304-Stainless-Steel-Traditional-Chinese-Chopsticks-Reusable-Non-Slip-Hashi-Sushi-Sticks/32785822126.html

http://www.hepsiburada.com/bambum-fettucini-5-cift-chopstick-p-BCSF1

Tatil

Herkese merhaba. İş bulup iş hayatına hızlıca başlayacak mıyım yoksa askerliğe mi gideceğim diye düşünüp dururken yazlığa kaçtım. 5 günlüğüne yazlığa gidip güzelce kafa dinledim, kızarıp karardım.

Firma Görüşme Sonucu

Öncelikle herkese merhaba. Size son durumdan bahsetmek istiyorum. Beni mülakata ta çağıran firmaya giderken başka bir firma dan da mülakat için çağrıldım. Ümraniye civarında olması nedeniyle mülakata gitmedim. Mülakat sonucu ise, görüşme çok başarılı olmuş olsa da maaş da anlaşamadık. Böylelikle firmaya girmedim. Biraz daha araştırıp adam akıllı bir yerde güzelce başlamak istiyorum. O yüzden şansımı, vaktimi biraz daha kullanıp iş arıyorum. İnsan Kaynakların da çalışan birisini buldum. Askerliğin iş bulma konusunda problem olacağını, iş imkanlarımın oldukça azalacağını belirtti.

Sivas’ta son günler

Sınavlarımın açıklanmasından sonra yapmam gereken tek şey 5 gün yatmak. Fakat internetimin olmadığı gibi dün doğalgaz da kesildi. Bugün de mecbur hamama gittim. Tarihi Sivas Hamamı diye geçse de hiç öğrenci için değil. Sebebi sadece hamamı kullandım diye 18tl aldılar. Toplam 20dk durmadım. İçerisi de bomboşdu.

Bütün Açıklanması

10u akşamı bir yarım ekmek ile orucumu açtım, yolda neredeyse ağlayacak bir durumda olan birine yardım ettim. Ve bunun sayesinde belki başıma çok kötü bir şey gelecekti ki kurtuldum. Otobüse binmeden pantolon umum düğmesi koptu. Bir aksilik olacağını sezdim. Bütün yol emniyet kemeri takılı gidiyordum ki Sivas a 2saat kala yolda araba bozuldu. 1saat başka otobüs bekledik. Daha sonrasında yeni otobüsü polis çevirdi. Oldukça uykulu ve yorgun ve gecikmiştim. 11 öğleni gibi otobüsten indim. Eve gidip ders çalıştım. 12sinde maliyet muhasebesi ne girerek sınavımı Sivas da geçirdim.

Bugün sonuçlar açıklandı. Takıldığında son dersi de vererek kurtuldum. Evet, artık mezunum. Tek yapmam gereken okul ile ilişkimi kesip geçici mezuniyet belgesini almak. Bunu da büte kalanlara pazartesi veriyorlarmış. Yani 5 gün kadar burada takılıcam.

Sınav Haftası Son 1 Gün

Belirtmeliyim ki yarın son sınavım kaldı. Maliyet Muhasebesi sınavından geçer bir not alsam bana yeter. Herkes de olduğu gibi bende de büyük bir bıkkınlık, stress oldu. Son yılın son dönemin son sınavı ve bu öyle bir sınav ki beni %40 oranda bütüne bırakmış muhasebe dalının sınavı. Umarım yarın ki sınavım da iyi geçecek. Bi bakmışsınız yarın akşam otobüs’e atlamış gidiyorum İstanbula 🙂

Sınav Haftasının Son 2. Günü

Sınav haftası 2. Günü

Belirtmeliyim ki son iki sınavım kaldı. Birisi veri madenciliği, diğeri maliyet muhasebesi. Veri madenciliğinin vizesinden 95 almış olmamın öz güveniyle saat 9 olsa da daha bakmadım. 45i rahatlıkla alabileceğimi düşünüyorum. Şuan önemde beni zorlayabilecek bir tek maliyet muhasebesi var. Bundan önce girdiğim 6 sınavımında iyi geçtiğini düşünüyorum. Hiç birinden kalma beklentim yok. Eğer son 2 sınavımdan da aynı şekilde hissedersem bu ayın sonu direk evime dönüyorum.