Beşiktaş da ucuz yemek

Şahsen lokantalara baktım iki kişi ortalama en düşük 50tl . Oha dedim yani ufak birşeyler yiyip 5 liraya açlığımı giderebilecek hiç mi yer yok. Sonra yolda simit satan yer gördüm ve aklıma bim geldi. Bimde de simit satıyorlar, neyse dedim bim in konumuna bakıp gittim. Bir de ne göreyim tanesi 1.35 den börek satıyorlar. Patatesli ve peynirli börek aldım. Yanına da bir içeçek ohh 3.50 ye on numara beş yıldız öğle yemeğin oldu 🙂

 

Beşiktaşda ucuz yemek

Elementary Level – WHITE DEATH by Tim Vicary download

Uçak, yasadışı madde ve entrika dolu başlangıç seviyesi bir ingilizce kitap. Elementary İngilizcesini geliştirmeye yönelik güzel bir başlangıç yapılabilir.

İngiltere’den bir anne çok sıcak bir ülkeye geldi. Hava alanında tutuklanmış kızını görmeye geldi. Toplantı sırasında anne kızının ceza evine geçtiğini öğrendi. Polis diş macununda bazı ilaçlar bulmuştu. Kızı onun olmadığını ve masum olduğuna yemin etti. Polis ayrıca onun yanında bir erkek tutukladı. O iyi bir insandı ve böyle bir suç işlemedi. Ancak anne keşfettikçe, tutuklama sırasındaki kızının önceki sevgilisinin de uçakta olduğunu keşfetti. Kızıyla birlikte bu ülkeye gelmişti. İki ay önce bir şey oldu ve kız başka bir adam buldu. Bu hikayede çok garip bir şey var ve annesi çocuğunu kurtarmak için gerçeği bulmaya çalışacak.

Elementary Level seviyesinde ki bu kitabı yeni başlayanlara öneririm.

Kaynak : http://english-e-books.net/white-death-tim-vicary/

İndir :  White Death – Tim Vicary

iOS 11 Yayınlandı Deneyimlerim İçeride

20 eylülü 9dk geçe kontrol ettim ki 1.9gb lık ios 11 güncellemesi Türkiyeye gelmiş !!

Edit1: İlk olarak ekran kaydını test ettim. Ne var ki telefon sesini kayıt etmiyor. Microfonu açarsanız oradan kaydediyor

Edit : Windows da ki aero mantığını buna da yedirmişler. Her şey saydamlık kazanmış. Tasarım gayet güzel olmuş. Performans olarak ise Uygulamalar daha hızlı açılıyor. Fakat ne var ki telefon normal de ısınmayan uygulamada ısındı. Şarjı daha hızlı gidiyorken %40 dan %20 ye bi 10-15 dk da düştü.

Edit : Sol taraf da ki basılı tutarak arka planda açık uygulamaları göstermiyor oluşu gerçekten büyük bir eksiklik yaratıyor. Kayıt işleminde kulaklık takılıysa telefon otomatik olarak kendi iç sesini kayıt ediyor. Performans iyileştirilmesi de gerçekten gözleniyor. ios11 başarılı olmuş. Ufak tefek patchler ile çok daha güzel olacağını düşünüyorum.

07-Eylül-2017

Şöyle biraz bugünlerden bahsedeyim. Bugün bir iş görüşmesine daha gittim daha öncesinden gittiğim. Uygulamalı sınav yaptılar. Hem matematik hemde yazılımsal bilgimi ölçtüler. Genel olarak sorular yoktu. Misal matematik olarak öyle bir denklem yazıcaksınız ki x yerine 1 verirseniz sonuç 1, x yerine 2 verirseniz sonuç -1 verecek.

Biraz da kurban bayramından bahsedeyim. Kesim yerinde biz torbalarla etleri alıp dönücektik sözde fakat kesimi hariç parçalamayı hep biz yaptık. Sabah 10 da yola çıktık akşam 5i geçiyordu döndük ve oldukça yorulmuştum. 3 Günlük yorgunluk ve ufak kas ağrıları vardı.

Bazı ingilizce geliştirme taktikleri

Hem eğlenmek hemde ingilizcenin gelişmesini istiyorsanız kulak verin. Oldukça uzun zamandır denediğim bir method var. Çizgi roman (manga – webtoon) okuma yöntemi. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki kurguları efsane oluyor. Bu çizgi romanların hem türkçeleri hemde ingilizceleri oluyor. Öncelikle zoraki olarak ingilizcesini okuyacaksınız ve güzelce kelime kelime çevirerek yapıcaksınız. Sonra eğer konuyu anlayamadıysanız aynı bölümün türkçesini okuyacaksınız. İşte bu kadar 🙂 Google üzerinden rahatlıkla serilere ulaşabilirsiniz. Tavsiye olarak Noblesse. The Gamer, Tales of Demon & Gods, Tower of God adlı serileri okumaya başlayabilirsiniz. Romantizm sevenler için daha çok seri var fakat ben sevmediğimden onlardan hiç birini yazmadım.

Bir başka method ise kitap okumak. Bazı kitapların türkçe versiyonlarını satın alabilirsiniz. İnternetten de hem o kitabın sesli okuma versiyonuna hemde yazılı ingilizce versiyonuna ulaşabilirsiniz. Sesli ingilizce yi birisi okurken siz takip ediyorsunuz. Anlamadığınız yerde kelime kelime araştırarak öğreniyorsunuz. Ondan sonra aynı kitabı türkçe okuyorsunuz ve neler kaçırdığınızı görüyorsunuz. Şimdi sıra geldi tekrar ingilizce olarak hem takip edip hemde okumaya böylece hem kulak hemde okumanız gelişiyor.

İş görüşmesi nets***

Merhaba, uzun zamandır yazmadığımdan dolayı bir el atayım dedim. Şimdi dün bir iş görüşmesine gittim. Adamlarla anlaştım, bugün gidip düşünülen projeye dahil olacaktım ki taa en başında bana “veri hamallığı” diye tabir ettiğim başka bir firmanın web sitesinden verileri çekmemi istediler. Malesef o firmanın websitesine gitmek için de firmanın masaüstü uygulaması ile browser izinli çalışıyordu. Doğrudan C# ile yemedi ve site de veriler ajax load ile 25 adet şeklinde geliyordu. Her neyse, bundan önce de kendi makineni götürsem de o uygulama yüzünden kendi bilgisayarımda uygulayamadığım için oldukça kadan dandik bir bilgisayarda bu işlemleri yapmayı denedim. Yarın bir yerde sınava giricem bunun detayını da daha sonradan veririm.

Cuma günü de iş görüşmem var. Biraz bunlara güvendim ve bana bot yazdırıp yol verecek bir şirketten ziyade içerisinde en azından bi 5 adet yazılımcının olduğu kurumsallaşmış veya kurumsallaşmaya doğru ilerleyen bir firma olması gerekiyor.

Yazliktan Haberler

Öncelikle başıma bir şeyden bahsetmek istiyorum. Bugun resmen 3 kızın olduğu bir grup bizim gruba “hey guys naber” diye paf attı. Daha bizim yüzlerimizi bile görmüyordu. Çevre iti kopuğu dolu, art niyetli erkekler olsaydı ki sahilde kafaları muhtemel güzel kızlardı. Art niyetli davranan olurdu.

Adwords den dün akşam yaptığım güncellemeler hiç işlemedi. Bugün de saçma sapan kelimeler ile siteye girildiğini gözlemledim. Bir ihtimal yapılan düzenlemeler 1 gün sonra işliyor olabilir.

iPhone 6s – iPhone 7 kulaklık karşılaştırması

Öncelikle belirtmeliyim ki testimi iPhone 6s üzerinde yaptım. Öyle şaşalı bir test değildi. iPhone 7 kulaklığı usb girişli , iPhone 6s inki ise bilinen kulaklık girişli. İkisinin de ses kalitesi çok güzel olsa da iPhone 7 ninkinin oldukça az çıkıyordu. %30 oranında iPhone 6s de daha fazla ses alabiliyordum.