Yayınlar

Haziran, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

İstanbul a döndüm

Evet. İstanbul'a ayın 22 sinde geldim. Güzelce uyudum, annemle babamla yeğenle hasret giderdim. Hiç zaman kaybetmeden kariyer net den başvurular yaptım. Emeğimizin karşılığını güzel yerlerde, güzel maaşlarla, güzel bir şekilde alabilme umuduyla. 2 Gün geçmedi ki bir firma geri dönüş yaptı. Bayramdan sonra çarşamba günü firmaya gidip görüşeceğim. Artık anlaşabilirsek o firmada çalışacağım. İlk etap için para hiç önemli değil. Agile, Scrum gibi bir proje yönetimi kullanan ve bir tür version control sistemi kullanan yer arıyorum.

Sivas'ta Son Günler 3

Turkcell sağ olsun. Ramazan ayı bedava internet verdi 6gb kadar. Telefon ile ufak tefek takılıyorum. Offline oyunlarımı oynuyorum. Dishonored 'i indirmiştim. Bir çırpıda bitti. Dishonored 2 de inik, fakat buna da girişip bitirebilir miyim bilmiyorum. Torchlight 2 yi oynuyorum bam bam bam hiç bir konuşmaya yada hikayeye bakmadan.

Sivas'ta Son Günler 2

https://youtu.be/wmgrnv0-oUc Tam olarak şuan dinlediğim şarkı duygularıma tercüme olduğunu düşünüyorum. Bugün neredeyse bir arkadaşımı yolcu ederken ağlıyordum. Gözüm kaşındı, az sulandı. Herkes tek tek gidiyor. Ben ise mezuniyet belgesi için buralarda internetsiz, doğalgazsız hamamlara giderek, akşam yemek söyleyerek bir şekilde geçiriyorum. Pazartesi verilecek denen mezuniyet belgesi de çarşambaya kaldı.

Sivas'ta son günler

Sınavlarımın açıklanmasından sonra yapmam gereken tek şey 5 gün yatmak. Fakat internetimin olmadığı gibi dün doğalgaz da kesildi. Bugün de mecbur hamama gittim. Tarihi Sivas Hamamı diye geçse de hiç öğrenci için değil. Sebebi sadece hamamı kullandım diye 18tl aldılar. Toplam 20dk durmadım. İçerisi de bomboşdu.

Bütün Açıklanması

10u akşamı bir yarım ekmek ile orucumu açtım, yolda neredeyse ağlayacak bir durumda olan birine yardım ettim. Ve bunun sayesinde belki başıma çok kötü bir şey gelecekti ki kurtuldum. Otobüse binmeden pantolon umum düğmesi koptu. Bir aksilik olacağını sezdim. Bütün yol emniyet kemeri takılı gidiyordum ki Sivas a 2saat kala yolda araba bozuldu. 1saat başka otobüs bekledik. Daha sonrasında yeni otobüsü polis çevirdi. Oldukça uykulu ve yorgun ve gecikmiştim. 11 öğleni gibi otobüsten indim. Eve gidip ders çalıştım. 12sinde maliyet muhasebesi ne girerek sınavımı Sivas da geçirdim. Bugün sonuçlar açıklandı. Takıldığında son dersi de vererek kurtuldum. Evet, artık mezunum. Tek yapmam gereken okul ile ilişkimi kesip geçici mezuniyet belgesini almak. Bunu da büte kalanlara pazartesi veriyorlarmış. Yani 5 gün kadar burada takılıcam.

Finallerin Açıklanması - 4

Sonunda tüm sınavlar açıklandı. Daha doğrusu dün açıklandı. Beklediğim gibi muhasebeden kalmışım. Kötü bir not gelmiş. 5 gün sonra tekrar Sivas'a yolculuk yapıp 12sinde olan maliyet muhasebesi sınavına gireceğim.

Finallerin Açıklanması - 3

Dün 2 sınavım daha açıklandı. Birisi CC birisi BB. Geriye kaldı 1 sınavımın açıklanması. Oda kötü geçen sınavım.. Bakalım, bir mucize olmazsa eğer Sivas 'a gidip bu sınavın kurtarmasına giricem.